Tisková konference představuje ideální způsob, jak veřejnosti sdělit zásadní informace o službách, produktech, případně informace zcela jiného charakteru. Ale aby se akce vyplatila a byla efektivnější než jiné formy propagace, nesmíte zapomenout na určitá pravidla. V prvé řadě si zapamatujte, že novináři nejsou příliš trpěliví a jen neradi mrhají svým drahocenným časem. Proto byste měli konferenci uspořádat pouze v případě, že k tomu máte dost dobrý důvod.
Čas konání může rozhodnout
Než začnete hledat vhodné konferenční prostory, promyslete datum, čas a místo konání. Zahrajte si na detektiva a zjistěte, zda se již v daném termínu nekoná konkurenční akce na stejné téma. Pokud bude nějaká významná událost kolidovat s tou vaší, zbytečně byste přišli o účastníky.
Pozvánky rozešlete v dostatečném předstihu, ale zase ne příliš brzy. Jako ideální se jeví pátek před týden, kdy plánujete konferenci uspořádat.
Poměrně důležitý je i čas konání. Konference by neměla začínat před osmou hodinou ranní, ale ani moc pozdě (nepsaný limit je jedenáct hodin dopoledne). Na akci konanou v rámci těchto času se s nejvyšší pravděpodobností dostaví nejvíce pozvaných. Raději se však vyhněte „povíkendovému“ pondělí a „předvíkendovém“ pátku.
Uspořádejte konferenci v Praze
V čem je konference v Praze lepší než akce uspořádaná v menším městě? Hlavní město je prestižní, a navíc pro většinu lidí nejdostupnější. Navíc jinde nenajdete tolik stylových míst.
Chcete-li na ostatní zapůsobit, rezervujte si konferenční prostory v oblíbeném čtyřhvězdičkovém hotelu Belvedere. Kromě velkého sálu jsou zde také menší salonky. Kromě zapůjčení technického vybavení můžete využít také profesionální cateringové služby. Bližší informace najdete na www.hotelbelvedereprague.cz.